Arbetsförmedlingen

Halloj! Nu sitter jag här och väntar på att nagellacket ska torka. Sen ska jag ge mig ut och träffa lite vänner, vi ska nog bara softa lite och så... Idag har jag varit på arbetsförmedlingen på en typ "introduktion". Jag hade fattat det som en kurs i att söka jobb, men det visade sig vara någon genomgång om hemsidan, bara sitta still och lyssna på en tråkig medelålders gubbe som malde på om sidans funktioner, det gav mig nog inte särskilt mycket om jag ska vara ärlig... Men vad gör man inte, den var ju obligatorisk. Jag fick ont i huvudet efter ca 5 minuter och påmindes om varför jag inte gillar skolan något värst, jag hatar att sitta still och försöka koncentrera mig, jag vill att det ska hända något hela tiden. Jag är praktiskt lagd och idag påminde mig om varför jag inte ska fortsätta plugga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0