Höst

Godmorgon! Vad är det här för sommarväder egentligen? Hemma hos mig har det regnat i flera dagar nu, och sommarvärmen är som bortblåst... Redan när jag tänker på ännu en vinter känner jag bara: jag orkar inte med en ! Den här sommarn har varit allt för kort, och det dröjer inte länge förrän skolstarten är här med allt vad det innebär. För mig innebär det ingenting längre eftersom jag inte går i skolan längre :D Idag har jag tänkt mig att gå på stan, jag behöver bland annat en ny mascara & ett genomskinligt baslack för att naglarna ska hålla. OM ni har ngt tips så kommentera gärna ;) Själv kör jag alltid med Masterpiece Max som budgetmascara, den gör mig aldrig besviken, haha. Hoppas på att hitta skor & kanske någon hösttröja. Som alltid när hösten närmar sig bir man shoppingsugen och plötsligt sugen på att upprätthålla ordning omkring sig, börja träna, plugga, sluta röka eller något annat meningslöst löfte som brukar hållas ungefär fram till höstlovet - max. Så i år tror jag inte att jag ska lova nånting sånt. Puss

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Sv: Mycket bra :)

2008-08-07 @ 12:25:30
URL: http://ellinor92.blogg.se/
Postat av: amandaaa

Kent är magi. <3

2008-08-07 @ 12:34:56
URL: http://amandusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0