Kenza/Blondinbella!

Läser ni någon känd blogg?

Själv läser jag Kenzas. Och jag gillar den verkligen! Okej, den är mest intressant när hon lägger ut "dagens outfit", eller inlägg som handlar om kläder/saker. Men det som är bra med Kenza är att hon har blivit så känd, utan hjälp från media. Det jag kanske stör mig på är det här med ciggen på alla bilder. Från början fattade jag inte varör alla kommenterade det, men efter att ha en cigg i handen på nästan varje bild så tröttnar man ju lite. Vill hon visa sig "cool" som röker? Annars skulle det väl inte vara så svårt att ta en bild när hon har rökt färdigt ciggen? I övrigt gillar jag bloggen massor, den är personlig och intressant, plus att hon lägger upp snygga bilder.

Nu till konkurrenten Blondinbella. Fråga mig inte varför men någonting med henne gör henne så obehaglig! Hela hon ser så tillgjord ut, och hon verkar maktgalen. Hon har så extremt bra självförtroende (tror jag?), och det är ju inte så konstigt att hon får ta så mycket skit när hon klagar på alla andra och framställer sig själv som felfri... Vad gör hon med läpparna på varje bild? Scary! Nej, Sveriges mest kända blondin kan nog även titulera sig som Sveriges mest hatade, eller?

Såg det här klippet på Youtube, och jag trodde först att det var en parodi på Blondinbella... Vad håller människan på med? Varför smaska med läpparna och säga yeeeeey i slutet av varje mening? Men ja, man kan ju inte gilla alla.
Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: lina

tack <3

2008-08-22 @ 10:51:46
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: Caisa

Din blogg va faktiskt intressant :)

2008-08-22 @ 12:43:29
URL: http://caisalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0