Framtiden

Hej! Jag vet att jag lovade att blogga regelbundet, och att jag inte håller det nu. Men jag tänkte i alla fall ge er en liten uppdatering.

Japp, vad ska man säga, jag är mitt uppe i att söka jobb, och det känns väl sådär kul. Jag har under dagen lämnat mitt CV / frågat om jobb på 7-8 ställen, men inte hittat någonstans det "nappar". Såg en annons om deltidsjobb på IKEA och ska använda morgondagen för att skicka en ansökan. Synd att det är deltid bara, inte så mycket cash i så fall. Ärligt talat skulle jag kunna jobba med i princip vad som helst, så länge man får mycket pengar ;) Jag har redan en massa planer för vad jag ska göra med min första lön när jag har fixat ett jobb, haha! Då ska jag bland annat köpa parfymen Chloé som är alldeles, alldeles underbar...

Det är helt sjukt hur mycket som kan förändras på ett/ett par år, eller bara på en sommar för den delen. När jag tänker tillbaka på mig och min kompiskrets för ett år sedan ser jag gigantiska förändringar.

Någon som gått från en nobody till en någon, någon som gjort en total makeover, någon som håller på med droger, någon som skaffat pojkvän och stadigt förhållande, några som flyttat, någon som börjat bry sig om djurens rättigheter och blivit vegan, någon som velat börja på nytt men sitter kvar i samma skit, någon som gått igenom en massa som tillslut kom fram i rättegång, någon som hittat sitt rätta jag .... listan är lång och jag ska inte tråka ut er.  Jag ser också att jag har förändrats något enormt under detta år.

Jag går just nu igenom det stadie som många skulle kalla att flytta upp en nivå i livet. Nya möjligheter, nya vänner och framförallt en chans att göra sig till någon man vill vara resten av sitt liv. Nu borde jag sova för att orka med morgondagen, puss på er!

Chloé(Chloé, såå gorgeous!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0