Måndag 1

Hallå! Jag har just tagit ett bad, och i mitt badkar hade jag badbombern Champagne Supernova från Lush. Den utlovade känsla av "afterparty" och jag tyckte att den höll vad den lovade, Luktade uuunderbart! Det var dessutom typ confetti i den som flöt ut i vattnet när badbomben löstes upp och gav en lite glammig känsla :) Lyssnade på musik också, den här morgonen var jag mest sugen på en av Sveriges absolut bästa rappare, Niprone. Har ni inte lyssnat på honom förut så gör det, men det kan vara lite svårt att få tag på hans låtar. Jag har inte fått tag på min favorit just nu som är "The snow comes back to rain", men den finns på hans myspace, www.myspace.com/niprone, missa den inte, den är så soft :D


Nu har jag som vanligt fastnat framför datorn igen, medan jag väntar på att mitt bodybutter från Body Shop ska gå in i huden. Min favorit just nu är serien Moringa. Cremen luktar blommor och känns väldigt välgörande, testa den om ni inte har gjort det, ett litet tips sådär :) Nu ska jag nog ta och laga någonting till lunch, funderar på en grekisk pastarätt.
Take care. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0