Torsdag 27

Hejsan! Nu hade jag tänkt att ta tag i att börja blogga regelbundet. men vi får väl se hur det går. Jag känner att en det kanske kan hjälpa mig att få lite mer struktur på sommardagarna, annars blir det lätt så att alla dagar flyter ihop och bara handlar om att slappa. Idag har jag i vilket fall haft en riktigt dålig dag. Jag har ingen aning om varför, men det kanske beror på att det är torsdag, utan tvekan den tråkigaste dagen på veckan. Egentligen har det nästan inte hänt något särskilt som gjort dagen jobbig, ibland känns det bara som om jag har the world against me, men den känslan är jag knappast ensam om att ha ibland. Så kan det vara!

Jag är just nu riktigt trött på Sveriges (eller i alla fall min hemstads) tråkiga väder. Vad är meningen med att vara sommarledig när det är blåsigt, mulet och regnskurarna duggar tätt?! Nepp, det tycker vi inte om.
 Igår var jag på en fest i en studentkorridor, kul till en början, men i takt med att alkoholen gick ur kroppen började jag mer och mer undra vad jag gjorde där jag knappt kände någon? Meningen var att vi skulle ut på krogen, men vi kom aldrig så långt, så jag tröttnade tillslut och tog en taxi hem redan vid ett-tiden...

Jag kände mig åtminstone duktig när jag ställde klockan på 10 och skyndade iväg till stallet en halvtimma senare trots huvudvärk och trötthet, men vad gör man inte ?! :) Skrittade ut en runda på morgonen, sedan red jag ut på Silver med Anna, och senare red jag ut nån timme till på Contesse också. Allt och inget har irriterat mig idag, så ikväll ska jag inte ge mig in på att träffa nån tror jag :P

Planerna för kvällen är istället att bara krypa ner i sängen riktigt tidigt och verkligen sova ut imorgon, det kan jag behöva efter en ansträngande dag! Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en trevlig kväll :)

2008-06-26 @ 20:29:05
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0